Wednesday, August 4, 2010

KOLEKSI BAJU PENGATIN

Laman web ini bertujuan untuk mempermudahkan bakal-bakal pengantin untuk memperolehi maklumat berkaitan persediaan perkahwinan. Di sini, anda dapat mempelbagaikan pilihan anda untuk butik-butik, katering, khemah, mak andam dan pelbagai lagi yang berkaitan. Terdapat juga khidmat e-jemputan yang lebih menarik dibandingkan dengan khidmat e-kad untuk menjemput kawan-kawan serta sanak saudara untuk menghadiri majlis perkahwinan anda secara virtual. Forum juga disediakan bagi para pembaca bertukar fikiran dengan pembaca lain berkaitan perkahwinan. Jika anda sudi, silalah beri pendapat supaya laman ini dapat dimajukan supaya ianya lebih menarik.


Nak kawin ni bukan senang untuk membuat keputusan. Banyak perkara perlu diambil tahu. Banyak pertimbangan perlu dibuat. Pemilihan Mak Andam merupakan sebahagian dari kesukaran yang perlu dihadapi.


Majlis perkahwinan tidak akan menjadi tanpa kehadiran Mak Andam. Mak Andam atau juga dikenali sebagai Jurusolek merupakan sebahagian dari tunjang utama dalam memastikan agar sesebuah majlis perkahwinan berhasil dengan jayanya. Ini adalah kerana Mak Andam memainkan peranan untuk memastikan penampilan pengantin sempurna dan sesuai dengan majlis.
BUY ONE FREE TWO

No comments:

Post a Comment